onsdag 28. november 2012

1 Ønskeliste fra HVIIT.NO

Her er min ønskeliste fra hviit.no. Hver søndag før jul trekker de en heldig vinner som kan velge seg noe fra sin ønskeliste. Se her for å delta. Hviit har sååå mye fint, var utrolig vanskelig å plukke ut noen ønsker. Men her er hvertfall min ønskeliste fra hviit.no: Hay "About a chair" stol, vase fra Kähler, kurv fra Ferm Living, sengeteppe fra Ferm Living, Lyshus fra Kähler, Bordstubbe fra Krosser Hay "DLM" bord og mugtails. LOVE!!

JAAA jeg er jo forreten hjemme fra NEW YORK (for lenge siden). Har bare ikke fått oppdatert. Bilder ligger fortsatt på kamera. Hadde det suuuupert. 
Stikkord: shopping (!!), MoMa, middag på Gordon Ramsay at the London (MAGISK), Top of the Rock, 5th Avenue, Central Park, Woodbury Outlet, sightseeing, Soho, standup med Ricky Gervais, Knicks kamp, middag på Tao, lunsj på Delicatessen, snø og vinter, sol og 18 grader. En supersupersuper tur. When can I go back?

Neste helg drar vi til Amsterdam. Yeij!

1 kommentar:

  1. Åh. Denne ønskelisten kan jeg kjenne meg igjen i. SÅ mye FINT!!
    Tror jeg må hive meg på jeg også. Kanskje vinnerlykken slår til? ..For en gangs skyld.. ;)

    Hørtest knall ut i London. Vi snakker om å bestille oss en tur. En fantastisk by! :)

    Fin onsdagskveld til deg. Klem :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...