søndag 17. juni 2012

12 litt nytt og litt "gammelt"


Litt nytt i heimen. 
Sånn er det når man skal fylle et helt hus etter å ha bodd i en liten leilighet,
 man trenger nye ting. 
Og for ikke å snakke om alt man har lyst på. Sukk!
Har fra i dag av gitt meg selv shoppingforbud frem mot Københavntur i juli. 
Ønsk meg lykke til, jeg trenger det. 
Men, om jeg klarer det er det kanskje kjekkere
 å fylle kofferten med nye interiørskatter og ikke minst klær? 
Tror jeg må reise med tom koffert.

Nytt i huset:
Ny "gammel" fruktkasse
Ny DIY hylle over tv'en beiset i fargen drivved 
(inspirert av Kronprinsessene)
Ny lyslenke på vitrineskapet. Love this!
Ny ugle. (SE så søt!) ...
... og ny lavendel.

 Klarte ikke å vente til uken med å handle inn blomster -  så litt lavendel til trappen, margeritter, lobelia og pelargonia til hagen (takk for tips Mona Christin) og en flott hortensia til stuen ble kjøpt inn i dag. Håper jeg klarer å holde liv i de. Tips til å unngå å ta livet av de mottas selvfølgelig med takk.

Håper alle får en flott uke, jeg har en TRAVEL uke på jobb foran meg.. så skal bruke søndagskvelden til å forberede meg mentalt. Sukk. Heldigvis kun 2 uker til ferie. Hurra!

12 kommentarer:

  1. Ser ut som ting begynner å ta form i huset, kjekt å se bilder:)
    Fin ny uke til deg:)
    Klem
    Tone

    SvarSlett
  2. Knallfin trekasse!
    Og veldig tøffe de hyllene:)
    Hortensia skal ihvertfall ikke tørke ut, har klart å holde mine i live et år nå. *Stolt*:P
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Hei:) ja det tar tid å fylle et helt hus når man flytter fra leilightet....vi flyttet fra leilighet for to år siden snart..og vi har fortsatt masse på ønskelista:)

    Ja København har mye å by på på interiørfronten,digger dansk design!!

    ps!! ang Hortensia så pleier jeg å fylle vasken på kjøkkenet med litt vann og sette den nedi natten over. Da holder den seg en god stund har jeg erfart.Den trenger vanning nesten daglig.
    klem Kine

    SvarSlett
  4. Så fine detaljer.
    Shoppeforbud er ikke lett, men gevinsten er stor så lykke til. Shopping i København blir knallbra!
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  5. Hei igjen.

    Så bra. Håper du får de til. Eneste du
    trenger er å plukke bort visne blomster
    og ta med hele stilken, spesielt på
    pelargoniaen. Da kommer det masse nytt.

    Digger det nye du har kjøpt.
    Hvor har du kjøpt lyslenken?
    Ønsker meg en sånn...

    Så hyggelig at du linket til meg ☺☺

    Klem Mona C

    SvarSlett
  6. Å ja jeg kan tenke meg at det er en del ting som må handles inn for å få fylt huset, kjempekjekt men akk så dyrt det kan være;-))
    Flotte Bilder og lavendel er en favoritt her.

    flott ny uke

    Klem

    SvarSlett
  7. Ser ut som du får det kanonfint, lill!!! Glede meg te å se en dag! :)

    SvarSlett
  8. Hei igjen, jeg har gitt deg en award:)
    Klem

    SvarSlett
  9. Heisann!
    Tatt meg en runde i bloggen /hjemmet ditt- Så fint du har det!
    Deg vil jeg helt klart følge videre. Gleder meg til det:)
    En fin kveld til deg!
    - Monica.

    SvarSlett
  10. knall fint du har fått det Lillian :) Kor har du kjøpt den søte ugla? tror den hadde gjort seg på trappen her hos oss og :)

    Elise :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Elise! Den søda uglå e kjøpt på plantasjen te den nette sum av 59 kr :) KUPP!

      Slett
  11. Hei,
    først må jeg takke deg for gode og varme ord på gårsdagens innlegg hos meg. Herlighet så god og snill du er *smil*

    Den lyslenke har jeg og, og jeg elsker den!

    Fabelaktig torsdag til deg, søte.
    Jeg skal lage pai til mannen i dag, vi har jobbet så mye denne uken begge to, så i dag har jeg bestemt meg for at vi skal kose oss i kveld.

    Smil&fine tanker

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...