lørdag 30. juni 2012

8 Ferie sa du?

 via weheartit

Vel, da har jeg ferie - og jeg starter like greit ferien med litt omgangsyke. 
Har for tiden midlertidig adresse på do.

Forhåpentligvis blir jeg frisk å drar til vakre Romsdalen i morgen
 for en uke med fjellturer og ro.
Har handlet inn godt med lesestoff.

https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=cd4241d24d&view=att&th=1383ce35e7985734&attid=0.1&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P8VTBGbyCeQZrow2r9pyJeD&sadet=1341051709494&sads=iARw7sV1mKbDVUGvBCgVCXb4GSE&sadssc=1

Er tilbake neste søndag, og drar videre til København. Glede!
Tar med meg tom koffert tror jeg.
I mens får dere nyte sommeren, 
så skal jeg først prøve å bli kvitt dette viruset som har slått meg ut.

8 kommentarer:

  1. Huff stakkars deg,håper det går fort over for det er ikkje mykje kjekkt det.god bedring!
    Høyres ut som ein flott ferie med det du skal:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Ånei, syk før ferien er ikke bra!!
    Masse god bedring og GOD ferie ♥

    SvarSlett
  3. Så utrolig kjedelig å bli syk..
    Omgangssyken er virkelig noe av det verste!!
    Bli fort frisk! :)
    Og takk for kjempe koselig hilsen hos meg!
    Klemmer din vei! (uten smitte..;))

    SvarSlett
  4. God bedring og kos deg på tur!

    Etter en slitsom uke, har jeg endelig overskudd til å besøke deg. Nå skal jeg oppdatere meg på hva du har holdt på med i det siste :)

    Fabelaktig søndagskveld og fin ukesstart til deg, søteste!

    Smil&klem

    SvarSlett
  5. God bedring og god tur:-)
    Takk for at du ville bli følger hos meg!
    God sommer ferie ;-)
    Line

    SvarSlett
  6. så kjedelig da, håper du blir fort frisk! herlig bilde av en liten som holder senga varm mens du er på do da:)
    klem fra june:)

    SvarSlett
  7. For en herlig blogg jeg ramlet innpå her, da :) Her var det mye fint! Men så leit du har begynt ferien med omgangssyken da. Jeg håper inderlig det gir seg raskt - det pleier jo heldigvis å gjøre det. God tur til Køben når den tid kommer - og god helg herfra! Titter snart innom igjen :) klem

    SvarSlett
  8. Da jeg kom til kassen og skulle betale (hadde bare krakken og noen kleshengere) så skulle jeg også betale 249. Siden jeg kun hadde to ting, så så jeg jo at hun tok for mye for krakken. Noe som jeg vanligvis ikke gjør, bruker ikke å ta med meg kvitteringen en gang. Da jeg spurte om ikke krakken kostet 149,- så hun bare dumt på meg og tok fram tilbudsavisen. Uten ett ord forandret hun prisen til 149,- Ikke akkurat de mest serviceinnstilte som sitter i kassen på Living.

    Ha en god natt:-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...