fredag 11. mai 2012

6 årets beste dag?

via pinterest

Bare innom for å si at jeg har bursdag. Neida, joda. Høhø. Men enda viktigere; i dag fikk vi nøklene til huset. YEY. Superhappy! Hadde en nydelig dag på jobb med alt for mye oppmerksomhet og dro rett til huset for å få nøklene. Får dessverre ikke overnattet der på en stund, skal slipe gulv og lakkere + vi har en del malejobb foran oss. Skulle på Fargerike for å handle hvitmaling, og ble litt overveldet da vi hadde tusen ulike nyanser å velge mellom. Hjelp. TIPS? Oppi all flyttingen har vi hatt tid til litt taco og nå sitter jeg faktisk på gulvet i vår halvtomme leilighet og blogger. Haha.

Håper jeg får oppdatert dere nærmeste dagene, men ser ikke for meg at det er så mye spennende å skrive om. Stay tuned.

Ps: Må gratulere min kjære nydelige kjekke samboer med dagen som var på onsdag (han følte seg snytt da jeg ikke nevnte han i forrige innlegg). Love you


6 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med dagen!! Og ikke minst nøklene til huset. Kan tenke meg det blir mange timer med jobbing framover, men tenk så gøy det blir også. Gleder meg til å se bilder:-)

    Ha en flott fredagskveld

    Klemmer

    PS! Chi er en flott hvitfarge

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen i går! Fin bursdagsgave å få nøklene da :)
    La inn et lite fargetips på facebook til deg :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen som var!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN og huset...og til din kjære med overstått! For en herlig tid dere har i vente da! Misunner dere! Vi skal på visning imorgen, jeg har sååå troa, så vil bare få bekreftet at den er min og begynne planlegginga..men det er vel ikke så enkelt?:( hehe. Vil iallefall ha ny leilighet til sommer! Gleder meg til jeg er ferdig utdannet og kan se frem til hus jeg også :) Lykke til med nytt hus - og til hvitfarger, tja..eggehvit og bomull er jo ganske kjente. Men usikker om jeg ville valgt de, eller ren hvit nå idag. Hadde iallefall mye av de fargene i mitt tidligere hus :)
    Nattaklem! ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...