søndag 11. mars 2012

9 Sneakpeak på huset

Tenkte jeg måtte vise noen bilder fra huset vi har kjøpt, så jeg fant noen bilder fra finn.no jeg kunne dele. Foreløpig viser jeg kun hvordan det ser ut utenfra - så skal dere heller få se før- og etter bilder når vi flytter inn våre ting i huset. 11 mai er den magiske datoen (forøvrig også min bursdag), da overtar vi. Nedtellingen er i gang. Huset er fra 1950, men alt er nyoppusset innvendig. Vi skal kun bytte parkett i stuen. Vi får stor hage (!), dobbel garasje, to bad, to soverom, et kontor, en kjellerstue og en flott stue. Jeg gleder meg.




60 dager igjen :)

9 kommentarer:

  1. Hadde det passet med utestue i bakhagen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, ja det hadde det min kjære :D

      Slett
    2. glede meg eg og!!=)

      Slett
  2. Gratulerer så masse med flott hus! Gleder meg til å se :)

    Fabelaktig ukesstart til deg, skjønne!
    smil og klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med nytt flott hus!
    Og takk for koselig kommentar.
    Kjekt å finne nye lokale bloggere :)
    Men hvor i Stvg er dette? Flyttet fra Stavanger til Sandnes for halvannet år siden vi.
    Gleder meg til å se mer fra huset!
    Klem Guro

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er på Gosen, ikke så langt unna universitetet :) Hvor i Sandnes bor dere?

      Slett
  4. Hei! Jeg husker ikke hva sofaen heter, men du finner den på nettsiden til bonus :) flott hus dere har kjøpt, gratulerer :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med nytt hus på vei!! :)
    Kjekk blogg du har :)

    Mari

    SvarSlett
  6. Hei på deg!!
    Så gøy med nytt hus:-)) Ikke lenge igjen nå.... Så deilig at det meste er gjort innvendig:-))
    Legger meg som følger og gleder meg til å kikke innom igjen:-)
    Stikk gjerne innom meg, hvis du vil...
    Fin tirsdag til deg!
    Klem Fru Samuelsen-Siri

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...