onsdag 9. mai 2012

3 my camera - my love


Vel, kjærleik og kjærleik fru blom. Jeg og kamera mitt har et litt sånn elsk-hat forhold til hverandre akkurat nå tror jeg. 

Jeg hadde tidligere et Nikon D50 som jeg elsket over alt på jord men det valgte dessverre å ta kvelden da jeg var med på "guttetur" til Øst Europa (jeg skjønner det godt forresten.. dra på tur som eneste jente - første og siste gang).
Men ja, da måtte jeg altså skaffe meg nytt kamera - og la min elsk på Panasonic Lumix dmc-lx5.
 Da jeg hadde drasset rundt på mitt vakre Nikon kamera noen år, fant jeg ut at jeg ville ha et kamera som var litt mindre men som hadde mange av de samme egenskapene. Og det har det altså, det er bare det at jeg og mine fotokunnskaper ikke blir helt enige alltid. Jeg har masse å lære om foto og har veldig lyst å lære (men den tiden strekker ikke alltid til, er det ikke det man sier?).

Her er iallefall mitt NYDELIGE (ja det er da ganske flott?) kamera som jeg håper jeg finner mer tonen med etterhvert. Og med dette deltar jeg i Fabelaktiges månedlige utfordring - denne gangen "Vis meg ditt kamera".

Hvilket kamera bruker du?


3 kommentarer:

  1. Hei Lillian!
    Titter innom for å si at bordet i dagens innlegg er fra Muuto :)
    Jeg har blitt veldig glad i det, både fargen og treverket er helt meg!
    Ha en fin kveld.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Kult bilde til utfordringen1
    Trist med kameraet ditt som tok kvelden da...

    Ønsker deg ei god ny dag i morgen
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Veldig gøy at du deltar søte deg :)
    Synd at d50 tok kvelden håper du får deg ett nytt speilrefleks

    Takk for gode kommentarer inne hos meg, jeg har hatt det litt hektisk denne uken, men i dag har jeg fri og det skal jeg nyte. Blant annet ved å besøke din vakre blogg.

    Fin fredag!

    Her skal jeg overraske mannen med tapas og vin, når han kommer hjem sent etterpå :)

    Smil og fine tanker til deg-

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...