torsdag 15. mars 2012

3 Sushimiddag & møbeljakt

I dag skal jeg og en god venninne, som også overtar nytt hus i mai, ut på møbel og interiørjakt. I tillegg skal vi få oss en god middag på Sabi Sushi. Mmm. Vi skal prøve å nå over de fleste møbelbutikker i distriktet, hvertfall de største som Bolia, Bohus, Skeidar og Living. Kanskje vi når innom noen interiørbutikker også? Syns det er litt skummelt å kjøpe småting til huset før vi har kjøpt oss møbler. Vi trenger jo faktisk ALT. Sofa, sofabord, spisebord (skal prøve å lage et selv ut i fra Stylizimo sin mal), spisebordstoler, sjenk, vitrineskap, seng til gjesterom, sovesofa evnt vanlig sofa til kjellerstue osvosv. Hjelp! Her må det virkelig prioriteres. Sofa, sofabord, spisebord og spisebordstoler står vell øverst på listen. Litt stusselig uten.

Håper møbeljakten i dag gjør meg noe klokere, for det er virkelig et mylder der ute. Masse flott.

God torsdag !

3 kommentarer:

  1. For et flott hus dere har kjøpt! Tenker det blir spennende:)
    Stolen min er en etterligning ja, har ikke råd til ekte vare før jeg vinner i lotto...;P


    Kos deg masse med kvelden, snart helg igjen!
    KLEM

    SvarSlett
  2. Så flott hus dere har kjøpt, kan tenke meg du gleder til å flytte inn, pynta... you know:-))
    Utrolig hva ikea har av ting og tang og noen ganger er det bare en ting en MÅ ha med seg hjem, det var jo denne søte vasen. Har også en give away inne hos meg om du har lyst til å delta (trykk på bildet øverst til høyre så slipper du å skrolle deg nedover)

    Ha en flott fredagskveld

    Klem

    SvarSlett
  3. Så kjekt at du ville være med på give awayen min - lykke til:-)
    Legger meg til som følger og gleder meg til å følge med i nyhuset.

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...